הבלוג 101

  • הקמתם עמוד לעסק שלכם, הוא נראה טוב, בעל תוכן איכותי, יש כמות יפה של גולשים ואתם מצליחים לייצר רב-שיח עם הגולשים? יופי. עכשיו הגיע הזמן לנוח, נכון? ממש לא נכון. עולם המדיה החברתית הוא עולם דינמי בעל שינויים רבים ומהירים. עזבו...

    קראו עוד
  • בסתיו 2002 התעוררו תושבי דנוור שבקולורדו לשלטי חוצות שאומרים "ראיתי את טד", או "הכירו את טד". במקומות ציבוריים דיילי מכירות חילקו מתנות קטנות, שוברי קנייה או שטרות של 10 או 20 דולר ואמרו שזו מתנה מטד, כי "טד אוהב אותך". אף אחד...

    קראו עוד
  • ווטסאפ, האינבוקס של פייסבוק, טלגרם, הן רק חלק מאפליקציות למסרים מיידיים. כל אחד מהם מאפשר ליצור קבוצות שיחה, ולאט לאט התקשורת החברתית הופכת מציבורית ופתוחה ברשתות החברתיות, למעין מיני-רשתות חברתיות שכל צרכן מקים לעצמו,...

    קראו עוד
  • בשנת 1990, הרבה לפני שיוטיוב והרשתות החברתיות כבשו את חיינו בסערה, חברת קונדומים בריטית בשם Jiffi היממה את עולם הפרסום בסדרת סרטונים שנויה במחלוקת, בקמפיין שנקרא "הורים". בכל אחד מהסרטונים, בני 30 שניות בשחור לבן וללא קול, נראה...

    קראו עוד
  • אחד האלמנטים החשובים ביותר ליצירת אתר מושך, להגברת מעורבות הגולשים וליצירת נאמנות גבוהה הוא עיצוב האתר. עוד לפני שהגולש מגיע לתוכן האתר ומחליט האם הוא איכותי מספיק עבורו או לא, הוא רואה את עיצוב האתר. למעשה, עיצוב עמוד...

    קראו עוד
  • מכשיר סלולרי חדש ובוהק יוצא לשוק, רכב יוקרה חלק ונוצץ הגיע לארץ, משקה בטעם חדש מגיע למדפים - כל אלו נושאים שלא מאוד מסובך לפרסם. יש הרבה אפשרויות ליצור פרסומת קריאטיבית ומושכת, אלו מוצרים סקסיים, והצרכן ימהר לרכוש אותם...

    קראו עוד
  • ויראלי, ויראלי, ויראלי, זו המילה החמה ביותר בשנים האחרונות בקרב מפרסמים. היום המפרסם לא מסתפק רק בפרסומות בערוצים המסורתיים, אלא רוצה שידברו על הפרסומת שלו ברשת. דרך שיווק ברשתות חברתיות אפשר להגדיל את התנועה מהרשתות...

    קראו עוד
  • PPC היא שיטת תמחור פרסומות המתבססת על הקלקה (Pay Per Click) - המפרסם משלם רק אם מקליקים על המודעה, וזוהי אחת השיטות הנפוצות ביותר בשיווק באינטרנט. המפרסם יודע מראש מה העלות של כל הקלקלה וכך יודע כמה צפוי לעלות לו כל לקוח.מדוע...

    קראו עוד
  • אתם יושבים מול הטלוויזיה וצופים בפרסומת שמצליחה להדהים אתכם ואתם מתים להראות אותה לחברים ולמשפחה. מה אתם יכולים לעשות? חוץ מלקוות שגם הם ראו את מקבץ הפרסומות - לא הרבה. הרשתות החברתיות מאפשרות לכל אחד לשתף כל סוג של תוכן...

    קראו עוד
  • להשיג הצלחה בסושיאל זה לא עניין פשוט, במיוחד אם מדובר ב-B2B, ביזנס-טו-ביזנס, כלומר חברה שקהל היעד שלה הוא חברות ועסקים אחרים. הנתונים יכולים להיראות מדכאים: 86% מעסקי ה-B2B מפרסמים במדיות החברתיות, אבל רק 38% הגדירו את הקמפיין...

    קראו עוד
  • לא משנה אם אתם עולים עם אתר חדש לאוויר או שיש לכם כבר אתר קיים שאתם רוצים לשדרג, עבודת העיצוב מתחילה אצלכם עם אפיון האתר. זה מה שישפיע על השפה הגרפית של האתר ויספק את העיצוב שעונה על ציפיותיכם ודרישותיכם.מעצב האתר יקח...

    קראו עוד