מה מניע אותנו לעשות את מה שאנחנו עושים היום טוב יותר ממה שעשינו אתמול?
מה מניע אותנו לחשוב יותר על כל מהלך? לייצר אפקטיביות? לפרוץ דרך?


     

                               

                                


אופליין-אונליין

אנחנו ניגשים לבאנר ולשלט חוצות באותה חרדת קודש קריאייטיבית. באנר עם רעיון גדול יגרום לשיח דומה לזה
שיניב שיח העולה משלט חוצות. אנחנו מכירים את המדיה היטב - גם של הפרסום המסורתי וגם בדיגיטל, בכולן אנחנו
יודעים לייצר עבודה יוצאת דופן.
 

רשתות חברתיות


בעולם של רשתות חברתיות, החיבור בין הצרכן הסופי למותג מאפשר פלטפורמה רחבה המאפשרת יצירת ערך וניהול
דיאלוג מפרה בין הצדדים. דרייב ניהלה ומנהלת לא מעט מהלכים ברשתות החברתיות. אנו רואים בדיאלוג ובאפשרות
שנוצרה בזירה ערך מוסף אמיתי. ההתמחות שלנו ברשתות מאפשרת לנו לתת בידייך כלי נוסף באוסף הפתרונות
שאנחנו יודעים להציע.


האנשים שלנו מחכים לאתגר שלכם.

  • הקמתם עמוד לעסק שלכם, הוא נראה טוב, בעל תוכן איכותי, יש כמות יפה של גולשים ואתם מצליחים לייצר רב-שיח עם הגולשים? יופי. עכשיו הגיע הזמן לנוח, נכון? ממש לא נכון. עולם המדיה החברתית הוא עולם דינמי בעל שינויים רבים ומהירים. עזבו...

    קראו עוד
  • בסתיו 2002 התעוררו תושבי דנוור שבקולורדו לשלטי חוצות שאומרים "ראיתי את טד", או "הכירו את טד". במקומות ציבוריים דיילי מכירות חילקו מתנות קטנות, שוברי קנייה או שטרות של 10 או 20 דולר ואמרו שזו מתנה מטד, כי "טד אוהב אותך". אף אחד...

    קראו עוד
  • ווטסאפ, האינבוקס של פייסבוק, טלגרם, הן רק חלק מאפליקציות למסרים מיידיים. כל אחד מהם מאפשר ליצור קבוצות שיחה, ולאט לאט התקשורת החברתית הופכת מציבורית ופתוחה ברשתות החברתיות, למעין מיני-רשתות חברתיות שכל צרכן מקים לעצמו,...

    קראו עוד

דברו איתנו